Reklama zewnętrzna Białystok

Naszym celem jest tworzenie jak najlepszej reklamy zewnętrznej oddziałującej na klientów poza ich miejscem zamieszkania. Jakie mamy na to sposoby? Jakie tylko chcesz, ponieważ przestrzeń publiczna daje duże pole do popisu jeśli chodzi o umieszczanie mniejszych lub większych nośników reklamowych, również mobilnych. Problemem może być jedynie wyróżnienie się wśród konkurencji, ale od tego mamy zespół ludzi o ogromnej wyobraźni oraz konkretnym doświadczeniu w grafice komputerowej, druku, konstrukcji i montażu wszelkiego rodzaju konstrukcji.

Reklama outdoor na budynku

Najpopularniejszą reklamą jest reklama na budynku. Zaczynając od wycinanych laserowo liter, tabliczek, szyldów sklepowych - płaskich i przestrzennych, poprzez techniki wspomagane elektroniką, łączące w jednym produkcie kilka różnych materiałów i sposobów wykonania. Warto wykorzystywać różne możliwości, nawet remont budynku może służyć jako reklama. Udowadniają to siatki mesh. Te przepuszczające powietrze i światło siatki pełnią z jednej strony rolę ochronną, a z drugiej - od strony przechodniów - reklamową. Nie uprzykrzają życia mieszkańcom i są sposobem na utrzymanie wrażenia ładu w tak chaotycznym czasie jak budowa lub remont.

Reklama stojąca zewnętrzna

Chodniki, place, trawniki - wszędzie tam umieszczana jest reklama stojąca zewnętrzna. Pylony, bannery, roll up, tablice - montowane na stałe lub przenośne, z treścią nadrukowaną bez możliwości modyfikacji lub w technologii, która umożliwia płynna zmianę i umieszczanie komunikatów, reklam przez firmę, dzięki czemu można wychodzić do klientów z aktualnymi promocjami i promocją szeregów towarów i usług.

Reklama outdoorowa

Jakie korzyści ma reklama outdoor? Najprościej można odpowiedzieć, że klient nie wyrzuci jej do kosza. Nie można jej wyłączyć. Oddziałuje 24 godziny na dobę, ma stosunkowo tani koszt porównując z drukiem, kolportażem ulotek i ich efektywnością. Jest od lat cały czas wybierana przez różnej wielkości firmy, więc to oznacza, że jest dobra.

Plansze reklamowe

Nie trzeba wiele. Można korzystać z form przestrzennych, specjalnego podświetlenia, ale można zacząć już od plansz reklamowych, gdzie umieszczając kluczowe informacje, nazwę, logo, robimy duży krok w stronę klienta, konkretnie wskazujemy, gdzie jesteśmy i czym się zajmujemy.